Συχνές Ερωτήσεις
Απαντάμε στις απορίες σου!
Παραγγελίες
Μπορώ να κάνω παραγγελία μέσω τηλεφώνου;
Δυστυχώς δεν γίνονται δεκτές τηλεφωνικές παραγγελίες. Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας & για να εξασφαλιστεί η ακρίβεια των στοιχείων της παραγγελίας, δεχόμαστε μόνο παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο η παραγγελία σας δρομολογείται άμεσα και η αποστολή της πραγματοποιείται εντός ολίγων ωρών.
Μπορεί μια παραγγελία να περιλαμβάνει καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μαζί;
Τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αποστέλλονται από νομό Ρεθύμνου ενώ τα καινούργια από Αθήνα για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας. Για αυτόν τον λόγο δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει μια παραγγελία – αποστολή.
Τι συμβαίνει όταν στην παραγγελία μου δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο προϊόν;
Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για ενημέρωση. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής τραπεζική κατάθεση θα γίνει επιστροφή χρημάτων κατόπιν συνεννόησης. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής με κάρτα η επιστροφή θα γίνει αυτόματα.
Πληρωμές
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
Η αντικαταβολή παρέχεται για επιλεγμένα προϊόντα και αφορά τη δυνατότητα πληρωμής με μετρητά, κατά την παράδοση της παραγγελίας με courier. Αν η αντικαταβολή δεν υπάρχει στις επιλογές πληρωμής στο ταμείο της ηλεκτρονικής παραγγελίας, μπορείτε πάντα να πληρώσετε με απόλυτη ασφάλεια με την κάρτα σας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Θέλω η παραγγελία μου να σταλεί με Πρακτορείο Μεταφορών. Μπορώ να πληρώσω με PayPal;
Εάν επιλέξετε πληρωμή με PayPal και Πρακτορείο Μεταφορών σαν τρόπο αποστολής η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και το αντίτιμο που έχετε καταβάλει θα σας επιστραφεί.
Η δυνατότητα πληρωμής με PayPal είναι διαθέσιμη μόνο για αποστολές με Courier γιατί με αυτόν τον τρόπο υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης του δέματος με τον αριθμό αποστολής.
Μπορώ να πληρώσω σε κάποιο σημείο παράδοσης;
Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα καθώς πρόκειται για σημεία εξυπηρέτησης. Μπορείτε όμως να πληρώσετε με απόλυτη ασφάλεια με την κάρτα σας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό στο ταμείο της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας.
Πλήρωσα με κάρτα και επιθυμώ να ακυρώσω την παραγγελία. Πότε θα επιστραφούν τα χρήματα;
Μόλις λάβουμε το αίτημα σας θα προχωρήσουμε άμεσα σε επιστροφή των χρημάτων σας, αλλά λόγω της διατραπεζικής συναλλαγής αυτό ίσως διαρκέσει 5-10 εργάσιμες ημέρες μέχρι να φανούν τα λεφτά στο λογαριασμό σας.
Παραλαβές
Έχω επιλέξει παραλαβή από κατάστημα. Πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Τα σημεία παράδοσης είναι συνεργαζόμενα καταστήματα. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας ενημερώνεται το επιλεγμένο κατάστημα και σας αποστέλλεται μήνυμα με σαφείς οδηγίες παραλαβής.
Μπορώ να παραλάβω κάποιο προϊόν από σημείο παράδοσης χωρίς ηλεκτρονική παραγγελία;
Δυστυχώς δεν μπορείτε να παραλάβετε από σημείο παράδοσης χωρίς να έχει προηγηθεί ηλεκτρονική παραγγελία. Ωστόσο, η παραγγελία σας δρομολογείται άμεσα και η αποστολή της πραγματοποιείται εντός ολίγων ωρών. Εφόσον το προϊόν που έχετε επιλέξει υπάρχει άμεσα διαθέσιμο θα το παραλάβετε αυθημερόν.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την περιοχή σας και τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει. Ενδεικτικά με courier 1-3 εργάσιμες ενώ με πρακτορείο μεταφορών 2-4 εργάσιμες προς χερσαίους προορισμούς. Προς νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει συνήθως μια επιπλέον καθυστέρηση 1-2 εργάσιμων ημερών. Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα η παράδοση θα γίνει αυθημερόν εφόσον το προϊόν που έχετε επιλέξει υπάρχει άμεσα διαθέσιμο.
Αποστολές
Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε με City Courier, ΕΛΤΑ Courier και Γενική Ταχυδρομική.
Η επιλογή εξαρτάται από την περιοχή σας και το βάρος του δέματος για την ταχύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας.
Δεν υπάρχει κατάστημα της City Courier στην περιοχή μου. Από που θα παραλάβω;
Όλες μας οι αποστολές με City Courier παραδίδονται σε εσάς με ΕΛΤΑ Courier.
Ωστόσο μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής με το tracking number της City Courier που σας έχει σταλεί στο email σας.
Γιατί δεν εμφανίζει την Courier σαν τρόπο αποστολής στο καλάθι αγορών;
Η αποστολή με Courier δεν είναι διαθέσιμη για όλα τα προϊόντα. Συγκεκριμένα δεν ισχύει για προϊόντα μεγάλου όγκου ανεξαρτήτου βάρους και προϊόντα που υπερβαίνουν τα 25 κιλά.
Έχω επιλέξει αποστολή με Πρακτορείο Μεταφορών. Θα μου σταλεί αριθμός παρακολούθησης;
Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης μιας αποστολής με τις μεταφορικές εταιρείες. Σας στέλνουμε όμως μήνυμα με τα στοιχεία του πρακτορείου μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας για ενημέρωση.
Ποιο είναι το κόστος της αποστολής με Πρακτορείο Μεταφορών;
Τα μεταφορικά έξοδα εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες όπως:
-Από την χιλιομετρική απόσταση
-Από την ποσότητα των δεμάτων
-Από το βάρος & τον όγκο των δεμάτων
-Από το σημείο παραλαβής/παράδοσης
Το κόστος επίσης επηρεάζεται σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει μεταφόρτωση σε άλλο πρακτορείο μεταφορών συνήθως λόγω δυσπρόσιτης περιοχής. Για όλους τους παραπάνω λόγους τα έξοδα αποστολής με πρακτορείο μεταφορών δεν συνυπολογίζονται στην ολοκλήρωση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και τα μεταφορικά έξοδα πληρώνονται κατά την παράδοση.
Άλλες Ερωτήσεις
Γιατί σε κάποια προϊόντα αναγράφεται μεγαλύτερο βάρος από το κανονικό;
Το ότι σε κάποια προϊόντα αναγράφεται μεγαλύτερο βάρος από το κανονικό συμβαίνει εξαιτίας της ογκομέτρησης του προϊόντος (Μήκος X Ύψος X Πλάτος σε cm / 5000) που είναι μεγαλύτερη από το πραγματικό του βάρος, όπου η χρέωση αποστολής με courier γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης και όχι σύμφωνα με το πραγματικό του βάρος. Παραδείγματος χάρη εάν ένα προϊον είναι 10 kg αλλά η συσκευασία της αποστολής 40cm X 40cm X 40cm / 5000 = 12,8 kg τότε η χρέωση γίνεται για 12,8 kg. Προϊόντα που ξεπερνούν τα 25 kg δεν μπορούν να σταλούν με courier αλλά μόνο με πρακτορείο μεταφορών.
Το προϊόν που με ενδιαφέρει υπάρχει δυο φορές στην ίδια κατηγορία. Ποιο να επιλέξω;
Κάθε σύντομος τίτλος της αγγελίας που σας ενδιαφέρει ξεκινάει με διαφορετικό κωδικό και δεν είναι το ίδιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα πρέπει να διαβάσετε την περιγραφή του προϊόντος εντός της αγγελίας ή πατώντας την γρήγορη προβολή πάνω στη φωτογραφία αν έχετε συνδεθεί στην ιστοσελίδα μας από σταθερό υπολογιστή.
Γιατί στο προϊόν που παρέλαβα αναγράφεται άλλος κωδικός και μοντέλο αυτοκινήτου;
Συμβαίνει πολλές φορές η εφαρμογή ενός ανταλλακτικού να είναι για διάφορες μάρκες/μοντέλα αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό μπορεί να αναγράφεται διαφορετικός κωδικός ή μάρκα/μοντέλο αυτοκινήτου στη συσκευασία του προϊόντος από αυτό που παραγγείλατε αρχικά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι παραλάβατε λάθος προϊόν.
Τι πρέπει να προσέξω ώστε να επιλέξω το κατάλληλο προϊόν για το αυτοκίνητο μου;
Βρείτε το κατάλληλο προϊόν για το αυτοκίνητο σας επιλέγοντας καταρχάς την σωστή χρονολογία του μοντέλου σας στα φίλτρα αναζήτησης. Συγκρίνετε πάντα τη φωτογραφία της αγγελίας με το δικό σας ανταλλακτικό και ακόμα καλύτερα, επιβεβαιωθείτε για τη σωστή εφαρμογή με το γνήσιο κωδικό (Κωδικός ΟΕ) που υπάρχει διαθέσιμος στον πίνακα με τις λεπτομέρειες. Σε περίπτωση που έχει γίνει κάποιο ενδιάμεσο facelift, αυτό θα αναγράφεται στην περιγραφή του προϊόντος αλλά και στις πληροφορίες στο κάτω μέρος του πίνακα.
Λάβετε υπόψιν ότι οι χρονολογία του οχήματος (από – έως) που αναγράφεται μετά από κάθε Μάρκα/Μοντέλο είναι η χρονολογία της κατηγορίας που έχετε επιλέξει και δεν ισχύει για τη συμβατότητα ενός προϊόντος σε περίπτωση κάποιου ενδιάμεσου facelift.
Πώς μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε ελαττωματικό προϊόν εντός 14 ημερών επικοινωνώντας με το τμήμα επιστροφών στην ηλεκτρονική διεύθυνση epistrofes@partsbox.gr για συνεννόηση. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να γίνει επιστροφή χωρίς συνεννόηση καθώς η διεύθυνση επιστροφής αλλάζει ανάλογα με το προϊόν που έχετε επιλέξει για αγορά.